Informacja
I n f o r m u j e m y Państwa, że od dnia 18 listopada 2015 r. w budynku Urzędu Gminy w Komprachcicach, ul. Kolejowa 3. prowadzony będzie remont pomieszczeń biurowych usytuowanych na parterze. W związku z prowadzonymi pracami remontowymi nastąpi przeniesienie:
1. Referat Budownictwa, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa na salę konferencyjną (I piętro budynku Urzędu Gminy):
- stanowisko ds. zamówień publicznych - Krzysztof Sośniak
- stanowisko ds. budowlanych - Jacek Kosidło,
- stanowisko ds. ochrony środowiska, gospodarki odpadami i leśnictwa - Regina Jurek,
- stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa - Sebastian Dambiec,
- stanowisko ds. budowy i utrzymania dróg, ulic i placów – Justyna Karbowska,
- stanowisko ds. rozwoju gminy – Joanna Słodkowska-Mędrecka.
2. Referat Finansowy na salę ślubów (parter budynku Urzędu Gminy):
- stanowisko ds. księgowości – Maria Lauterbach,
- stanowisko ds. księgowości – Sylwia Drass,
- stanowisko ds. księgowości – Małgorzata Chmielewska.
- stanowisko ds. księgowości - kasa - Gabriela Płecha, do pomieszczenia biura podawczego, mieszczącego się na parterze budynku (na wprost głównych drzwi wejściowych).
3. Biuro podawcze – sekretariat – Regina Labusga przenosi się do sekretariatu Wójta usytuowanego na I –szym piętrze budynku (pokój nr 105).
4. Podatki (II piętro Urzędu Gminy, pok. 201):
- stanowisko ds. podatków – Teresa Wystrach,
- stanowisko ds. podatków – Anna Bernacka,
- stanowisko ds. podatków – Małgorzata Pawleta.
Zakończenie prac remontowych przewiduje się na dzień 31 grudnia 2015 r.
Za utrudnienia w załatwianiu spraw bardzo przepraszamy. Podejmując się takiego remontu, świadomie dążymy do polepszenia warunków dla pracowników oraz mamy nadzieję na lepszą jakość i sprawniejsze wykonywanie usług dla wszystkich klientów Urzędu.
Wójt Gminy Komprachcice
Leonard Pietruszka